onsdag 20 juli 2016

Det blev många bilder !

Bröllopskort till min systers barnbarn !






Kort till en tjej som arbetar i vår ICA affär här i Hästveda, en som arbetar där som har beställt det.





 En beställare som jag fått genom att hennes syster brukar beställa kort av mig. Kul att det sprider sig att jag gör kort.



Ett kort jag gjorde till en utmaning på Skrapbruket, skulle vara sommartema.


Resten av korten har jag gjort till en låda jag har på arbetet.





Var tvungen att testa den nya bakgrundsdiesen som jag köpt av Carina Kjällqvist på Skapat Av.


Min ovanliga orkieé som blommar nu det är nog tredje gången jag får den till att blomma.


Äntligen efter många år har jag fått dörren rödmålad på vårt hus !


Också lite av mina sommarblommor!



Och till sist i söndags var vi uppe i Falkenberg och Vallarna och tittade på Jäkelskap i Kikaren en mycket rolig föreställning.






8 kommentarer:

  1. Så många fina kort , riktigt fina
    Hoppas det går bra med kort till tävlingen
    Hoppas foten blir bättre snabbt
    Sköt om dig , kramar från Titti

    SvaraRadera
  2. Wow! Så många fin akort!
    Och så snyggt med röd dörr.
    Buskis är alltid skoj!
    Ha det gott!
    kram

    SvaraRadera
  3. Satt länge och beundrade alla dina superfina kort! Vilken kortmakarverkstad du haft på sista tiden, wow!!!!
    Kul att du får beställningar :)
    Ditt hus, din fina dörr och din trädgård....så vackert och så kul att få se var du bor.
    Ha det bra, Kram kram ♥

    SvaraRadera
  4. Åh vad läckra kort du har gjort !!! Många fina detaljer att upptäcka. Och din orkide´ är ju häftig. Har aldrig sett en sådan. Så roligt att den har blommat om för dig. Ibland har man tur.
    Det var säkert trevligt hos Pysseltagen. Tänkte ett slag åka dit, men det är lång väg och svårt att hinna med allt man vill. Nu får man handla på webben igen.
    Ha det fortsatt fint.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Många fina och vackra kort,
    bröllopskorten är lika snygga på insidan.
    Läcker orkieé, kul att den blommar :)
    Ha en bra vecka.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Tack för titten i min blogg! Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Åh, så mycket fint du gjort, sedan jag tittade in här sist:)
    Toppenfint alltihop!
    Kram och ha det så fint!

    SvaraRadera
  8. Åh, så mycket fint du gjort, sedan jag tittade in här sist:)
    Toppenfint alltihop!
    Kram och ha det så fint!

    SvaraRadera